UITGANGSPUNTEN

crimmp_32, giacinto scelsi, cora schmeiser, reinier van houdt, reico, canti del capricorno, suite voor piano, sebastiano d’ayala valva, giacinto scelsi, the first motion of the immovable, arnold schalks, ocw, podium voor kleinschaligheden, rotterdam

ocw vervolgde de crimmp-reeks met crimmp_32, een voorstelling waarin reductie een meerwaarde is. _'crimmp' verwijst niet alleen naar de netto afmetingen van het ocw-podium, maar is, gezien de huidige overdaad aan zintuiglijke prikkels, ook een intentieverklaring aan het concentraat. _'crimmp' klinkt op het eerste oor zuur en zuinig. _krimp neemt. _hoe onafwendbaar ook, geen hond wil krimpen. _in het meest gunstige geval dwingt krimp om over grenzen heen te kijken. _maar de crimmp die ocw wil presenteren, is anders: hij geeft. _crimmp als een vorm van gulheid, zoals krom een vorm van rechtheid is. _die crimmp streeft naar doelbewuste keuzes, die de zeggingskracht van het handelen vergroten. _de zes letters van crimmp staan dan ook voor: ‘creatieve reductie in de multimediale praktijk’

data crimmp_32: 29 & 30 novenber en 1 december 2019

crimmp_32 werd bezocht door 119 personen

klik hier om de PRINTVERSIE van het pre-programma als pdf-bestand (113 kb) te downloaden